fbpx

Postanowiłam podzielić się z Wami praktycznymi wskazówkami dotyczącymi jednego z kluczowych elementów biznesu w Avon – ikatalog i jego rozsyłanie. Chociaż ta strategia może wydawać się prosta, to jednak jest niezwykle skuteczna i może przyczynić się do osiągnięcia sukcesu w prowadzeniu biznesu Avon. Zapraszam do lektury, gdzie znajdziecie informacje na temat wartości jakie niesie za sobą Ikatalog oraz praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego jego wykorzystania.

Dlaczego warto rozsyłać Ikatalog?

  1. Zasięg! – Każde rozsyłanie Ikatalogu to potencjalny zasięg dla Twojego biznesu. Im więcej osób zobaczy ofertę, tym większa szansa na pozyskanie nowych klientek i zamówień.
  2. Personalizacja! – Ikatalog pozwala na dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientek. Możesz polecać konkretne produkty, które wiesz, że zainteresują Twoje klientki, co zwiększa szanse na udane transakcje.
  3. Łatwość! – Rozsyłanie Ikatalogu to prosty sposób na utrzymanie kontaktu z klientkami. Bez dużego nakładu pracy możesz regularnie dzielić się najnowszą ofertą.
  1. Zasięg! – ikatalog otwiera nowe możliwości dla Twojego biznesu. Im więcej osób zobaczy ofertę, tym większa szansa na pozyskanie nowych klientów i zamówień.
  2. Personalizacja! – Ikatalog umożliwia dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Rekomendowanie konkretnych produktów, dostosowanych do ich oczekiwań, zwiększa szanse na udane transakcje.
  3. Łatwość! – Rozsyłanie Ikatalogu stanowi prosty sposób na utrzymanie kontaktu z klientami. Bez konieczności dużego wysiłku, masz możliwość regularnego prezentowania najnowszej oferty

Jak to zrobić sprawnie?

  1. E-mail! – Wykorzystaj możliwości przesyłania Ikatalogu za pomocą e-maila. To błyskawiczny i komfortowy sposób na dotarcie do szerszego grona odbiorców jednocześnie.
  2. Social Media! – Aktywnie korzystaj z profili na platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Udostępniaj Ikatalog, angażuj swoją społeczność do komentowania oraz zadawania pytań.
  3. Wiadomości Prywatne! – Osobiście poinformuj swoje klientki za pośrednictwem prywatnych wiadomości na platformach takich jak Messenger. To bezpośredni sposób na dotarcie do każdej z nich, budując jednocześnie indywidualne relacje.


Niezbędne jest systematyczne utrzymywanie regularności i konsekwencji w dystrybucji Ikatalogu. Im częściej aktywnie dzielisz się aktualną ofertą, tym większe są szanse na odniesienie sukcesu w ramach biznesu Avon. Zachęcam do podzielenia się własnymi doświadczeniami w sekcji komentarzy! Jakie narzędzia preferujecie podczas przekazywania Ikatalogu? Wspólna wymiana koncepcji i pomysłów może doprowadzić do jeszcze bardziej zadowalających rezultatów!